Sunday, October 21, 2012

The Red Warriors Cipta Sejarah

          Dup dap dup dada aku dengan wife tengok siarang langsung perlawanan bola sepak antara pasukan aku The Red Warriors (kelantan vs Tentera) wah 90 minit +30 minit aku rasa sekejap jer macam tengok filem Transformer atau tengok perlawanan Liga Perdana Inggeris antara MU dengan Chelsea memang kalau ada percalonan rancangan paling menarik, mendebarkan dan membuatkan mata kehulu kehilir siap dengan bangun serta menjerit setiap kali gol dijaringkan memang aku undi perlawanan ini mungkin banyak oscar yang diperolehi.

            Mula-mula ingat dihati nak pergi ke Stadium Shah Alam tetapi memandangkan jiran-jiran aku semua jenis yang tak minat bola maka aku dengan hampanya menonton rancangan tersebut bersama wife dan anak-anak aku bolelah juga memecahkan suasana sunyi dengan teriakan gol dariku.

               Memang aku nak puji kedua-dua pasukan samada Kelantan ataupun Tentera aku nie dekat pejabat siap buat undi siapa sokong kelantan dan siapa sokong tentera dan ramalan aku Kelantan menang 2-1 wah hampir-hampir tepat bila yang sebenarnya keputusan kelantan 3 Tentera 2 , Sekalung Tahniah buat semua skuad kelantan, Tiga Piala rasa macam mimpi mungkin lepas ini banyak negeri yang nak beli pemain kelantan emm harap-harap pemain kelantan fikir-fikirlah dahulu sebelum mengambil kata putus untuk berhijrah kerana tiada negeri dekat Malaysia nie yang penyokongnya sangat setia seperti penyokong The Red Warriors, buat kelab penyokong The Red Warriors tak nak buat bewah(kenduri) ker kena buat  dekat Stadium weh, makan pulut durian.

                 Buat sahabat yang tengok TV sorang-sorang tu waaaaaaaaaaaaaa, sedihnyer.

No comments:

Surah Al-Kahfi




free counters

Harimau..Malaya

Harimau..Malaya