Sunday, May 19, 2013

Selamat Hari Guru

Lepas kehulu kehilir sambil baru lepas mengadap FB aku yang sekarang ini aku tengah minat untuk tambah koleksi duit lama aku yang rasa dah nak hampir lengkap, wah satu kepuasan yang memang peminat sahaja yang tahu.

Tapi bukan topik duit lama yang aku nak kongsi dengan pembaca, cuma hari ini aku nak ambil kesempatan untuk ucapkan selamat hari guru  kepada guru yang telah mendidik aku selama ini, daripada Sekolah Rendah hinggalah ke peringkat Universiti pengorbanan anda semua tidak terbalas.

Dan bagi guru-guru yang tak formal pun aku nak ucapkan selamat hari guru seperti guru silat, guru masakan, guru tadika dan macam-macam lagilah, sebab mereka pun mendidik.

Dan aku ada juga sahabatku yang memang tempat selalu berbicara, kata mengata, usik mengusik pun nak ucap selamat hari guru mungkin esok dapat banyak hadiah kot, tahun lepas bunyi kata dapat guru paling glamor,....kalau tahun nie dapat juga boleh bertanding untuk PRU14 nanti aku sokong ajer.

Dan bagi guru serangkap pantun yang aku cipta yang tak berapa nak indah tapi bolehlah :

                               Bila dah habis PRU
                                   Ramai Orang sudah lesu
                               Selamat Hari Guru 
                                   Pada yang bergelar Guru
                                   
                              Pergi kedai main dam
                                  Selamat melancong ke Medan
                              
# dari kucing yg minat strawbery

No comments:

Surah Al-Kahfi




free counters

Harimau..Malaya

Harimau..Malaya