Friday, November 29, 2013

CERITA LAWAK 2

Lawak 1

Mat :  Aku ada soalan kenapa orang yang hendak menyelam terjun ikut belakang

Amg : Ler itu pun nak tanya, kalau dia terjun ke depan dia masih dalam boat lagi ler.


Lawak 2

Mat : Kenapa Babi bila dia mengejar dia lurus semacam

Amg : Dia tader side mirror macam kereta sebab tu dia takut nak corner


Lawak 3

Mat : Aku nak tanya teka-teki pula
Amg : Apa dia, lain macam jer ?
Mat  : Apa benda masuk batang keluar air
Amg : Wei nie 18 SX , blog aku nie untuk tontonan umum
Mat  : Apa ler abang, mesin tebu ler cuba abang perhatikan masuk batang tebu keluarlah air.
Amg : Aduhhhhhh

Lawak 4

Amg : Engkau pekena aku yer? em aku nak tanya kenapa anak babi jalan menunduk
Mat  : Dia perhati cacing kot, nak makan
Amg : Salah
Mat  : Apa jawapanya.
Amg : Sebab dia malu orang panggil dia anak babi, dah ler babi semua orang tak suka.

sekadar bergelak ketawa............

No comments:

Surah Al-Kahfi




free counters

Harimau..Malaya

Harimau..Malaya