Friday, August 17, 2012

Selamat Bercuti Buat Sahabat Semua

Kali ini amg nak ucapkan selamat bercuti buat semua sahabat di blog ini, pengunjung blog ini dan rakan-rakan FB semoga dihari lebaran ini semua kita diberi rahmat olenNya berupa kegembiraan menyambut 1 syawal, mungkin seminggu tak berjumpa kerana masing-masing sibuk untuk berkunjung kerumah saudara-mara.Emmm bagi yang sudah mengamal diet pada bulan ramadhan dan ukuran saiz baju pun telah dapat seperti yang diidamkan maka apa kata diteruskan pada bulan mendatang berpuasa sunat pada hari isnin dan khamis.Buat sahabat amg yang terlampau risau dengan masalah berat badan mungkin boleh amalkan petua ini mana tahu baju saiz yang diidamkan dapat dipakai.(Jangan Marah).

Kadang-kadang dalam berkunjung kerumah saudara mara kita akan makan apa sahaja kerana semuanya nampak sedap emmm kalau macam nielah gayanya berat badan mungkin akan bertambah lagi 10 ke 15 kilogram....heeeeee. amg pun kalau tengok ketupat, rendang, tapai dan bermacam lagi aneka makanan tradisi mahu rasanya nak telan semua. Yer ler mana nak dapat dekat kuala lumpur makanan tradisi macam tu emmm nak harap sahabat hantar kan basi pulak betul juga.

Amg sebulan pada bulan ramdhan nie peti sejuk kosong tiada ikan, udang, ayam dan sebagainya sebab sebulan ramadhan dah jadi pelanggan tetap di pasar ramadhan untunglah ada juga sahabat amg yang tak suka ke pasar ramadhan bestnyer masak macam-macam pulak 2 mungkin lepas pencen nak buka restaurant bolehlah amg singgah dapat makan free(muka tak malu).

Dipenghujung ramadhan sekali lagi amg minta ampun, minta maaf pada semua...amg yang jiwa ...entah apa-apa,......wakakakaka....jangan marah nanti kena jual.....

No comments:

Surah Al-Kahfi




free counters

Harimau..Malaya

Harimau..Malaya