Monday, January 10, 2011

Hobiku -1

Emm...ramai masa kecil mempunyai hobi..dan hobi aku dengan geng sekolah bukan geng bas sekolah tapi
geng cari ikan..ataupun geng mengail...emmm kalau tak main bola aku dengan geng aku masa tu..emm ingat-ingat
darjah 5 atau 6 apa..lagi cari ikan lah......emmm..kami akan cari lubuk-lubuk..ikan yang dah nak..kering..apa..lagi.pakat lima dan enam orang kami pun mulalah menimba lubuk tersebut.( musim kemarau)..emm..memang penat....tapi emm mmg berbaloi aku nie nak kira pakar taklah pakar tapi ikan keli tuu dah biasa aku tangkap dengan tangan....masa tuu kecik bisa..emmmm ..Alhamdulilah..tak pernah kena sengat...emmm ikan yang kami dapat kami bagi sama rata...lps..cari ikan apa lagi cari sungai..lah..tapi air tak dalam..paras paha...wah..apa..lagi..berkubang sakanlah...kerrrrrrrr..bestnyer.........

No comments:

Surah Al-Kahfi




free counters

Harimau..Malaya

Harimau..Malaya