Friday, January 21, 2011

Piala Dunia 2026 atau 2030 di Malaysia

Emm...satu cadangan yang aku rasa bagus..jika tak melibatkan duit pelabuaran yang banyak..tapi aku tak beberapa setuju jika perlu melibatkan banyak negara nanti siapa yang nak buat pembukaan dan siapa penutup ini pun dah tentu haru biru..so baik kita ikut cara korea dan jepun hanya melibatkan dua negara. Malaysia boleh bersama dengan Thailand , atau Indonesia dalam menganjurkan kejohanan tersebut..tapi yang paling sesuai dengan Thailandlah aku rasa pertama dari segi logistik, dan kedua taraf bolasepak gajah putih tu..yang rangking lebih tinggi memungkinkan satu penganjuran yang berjaya dan dipilih oleh FIFA nanti. Emm tentu meriah kalau piala Dunia bermain di Malaysia emmm tentu..lagi meriah jika England dan Jerman bermain di bumi kelantan...lepas nie nasi kerabu dan nasi berlauk terkenal keseluruh alam..........dan kalau aku sempat aku akan jadi penonton yang setia mungkin masa tu David Beckham., Wayne Rooney, Daren Ashley Bent,Lampard yang aku suka tengok kerana skill dan bertenaga...dah jadi jurulatih.....adakah ini semua mimpi disiang hari ataupun sekadar gimik politiking....tunggu dan lihat ajerlah......

No comments:

Surah Al-Kahfi




free counters

Harimau..Malaya

Harimau..Malaya